محمد طاها عسل مامانی

9ماه انتظارپسرگلم

1393/9/21 21:44
نویسنده : مامان جون
44 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام پسرگلم امروز من وبابایی تصمیم گرفتیم برای شما گل پسر یه وبلاگ بسازیم،امیدوارم خوشت بیاد.عزیزم الان که دارم این مطلب رو برات مینویسم تقریبا 30هفته از وجودت تو دل مامانی میگذره.عشقم الان مامانی کارداره باباجون منتظر تا باهم بریم خونه عمه یلدا و پسرگلش متین که بعد ازبه دنیا اومدنت باهاشون آشنا میشی.پسرم مامان یه عالمه باهات حرف داره که سرفرصت بهت میگم.

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (3)

نمدکده زیبا
22 آذر 93 12:41
سلام خوشحال میشم به وبلاگ هنری من سری بزنی.
مامان محمدطاها
22 آذر 93 23:24
(='o'=) (")(") من پیشیه ملوسم میتونم تورو ببوسم؟
دوست مامانی اقا سیدمحمدطاها
1 دی 93 19:58
سلام ندا جونم. امیدوارم که نی نی کوچولو صحیح و سالم به دنیا بیاد . من که بی صبرانه منتظرم . انشاءالله قسمت خودت خاله ساناز
مامان جون
پاسخ
انشاءالله قسمت خودت خاله ساناز