محمد طاها عسل مامانی

آخرین سونوگرافی پسرم

1393/10/23 15:46
نویسنده : مامان جون
2,279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامانی.عزیزم الان که دارم این مطلب رو برای شما مینویسم 34هفته ست که شما تو دل مامانی جا خوش کردی. خدارو شکر خیلی خوب رشد کردی لکدهای که میزنی خیلی محکم شده. تواین چند هفته ی که گذشت سرم خیلی شلوغ بود وقت نکردم بیام به وبلاگت سربزنم.niniweblog.com9دی ماه قرار بود بریم سونو.بریم ادامه مطلب

باباعلیرضا تو هفته گذشته که نبود رفته بود مأموریت کاشان مارو تنها گذاشته بود و ما طبق معمول با مامان رقیه جون رفتیم سونوگرافی دکتر طاقی بماند که چقدر اون روز به خاطر شلوغی مطب اذیت شدم خلاصه بعداز3ساعت نوبتمون شد . بعداز انجام سونو دکتر گفت شما 35 هفته تونه که من یه استرس اساسی گرفتم آخه دکتر خودم حساب کرده بود شما 31هفته میشدی باکلی استرس و گریه اون شب رو به صبح رسوندم حتما میگی چرا گریه آخه من هنوزآمادگی عمل رو نداشتمniniweblog.comتااینکه صبح رفتم پیش دکتر وقتی وارد اتاق دکتر شدم از صورت نگرانم متوجه شد اتقاقی افتاده نگاه به سونوگرافی کرد گفت شما وزنت بالاست براساس اون سونو اشتباه کرده هفته شمارو بالا زدهniniweblog.comمامانی ماشاءالله وزن 3کیلو بوداما دکتر برای اطمینان بیشتر دوباره یه سونو در تاریخ10/27برام نوشت اگه تو این سونو عکس صورتت واضح بود برات میزارم.دووووووووووووووست دارم جیگرمniniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (3)

دوست مامانی
21 بهمن 93 12:55
من بی صبرانه منتظر عکس محمد طاها جون هستم .
دوست مامانی
21 بهمن 93 12:57
خدای بخشنده را شکرگزار و نوزاد بخشیده بر تو مبارک امید که بزرگ شود و از نیکوکاریش بهره مند گردی. امام علی (ع)
دوست مامانی
21 بهمن 93 12:59
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگیم. قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد